Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 17, 2010

Mencari Semangat World Cup 2010

Assalamualaikum.....




Okey tahun nie aku rase tak de hati nak ngadap world cup....tak th lah nape...kalau mase tahun 1998, 2002 ngan 2006...mmg aku ngadap bersungguh² untuk match yang boleh aku tgklah...mana yang start waktu pagi tak de lah aku tgk...

Klau dulu kenal lah jgak nama pemain² world cup nie...tapi sekarang kalau tanye nama pemain pun aku blur tak tahu...result pun aku tak ambik kesah sgt sekarang nie...tp rasa teruja jgak nk th keputusan yang melibatkan pasukan Asia....

Walaupun pasukan pilihan aku France tapi bile pasukan Asia menang aku rase bangga sikit...mcm Jepun lawan Columbia...Jepun menang 1-0...betul ke...hebat kan...hehehehe...

Nape erk bile di tnya pasal minat bola ke tak orang mesti jawab tak minat sbb satu bola nak kena kejar ramai²....kdg² aku bosan jgak alasan tue sbb bola jaring pun sama je pada aku...satu bola berebut ramai²....betul tak...???

Tapi kalau orang bagi alasan lambat sangat nak gol aku boleh lah terima....mmg main bola nie nak nye klau kite yg jd penonton...letih tue nk tunggu satu gol....tp bile dapat gol aku rase cm satu kepuasaan plak...hehehe...

Lagi satu aku sukekan game yang memerlukan strategik untuk menang....sume pemainan perlukan strategik...ape daaa ko nie zura....that y aku suke main chesse....pecah kepala main chesse...memerlukan perhatian yang penuh untuk menang....

>>>Tgh cari mood ngadap world cup 2010....



Free Signature Generator

12 comments:

norhaizan said...

hohoho...nor pun tak minat jugak pasai apa2 berkaitan ngan bola...anything yg berkaitan ngn sport la..hihi..teruk kan..tp ada gak kdg2 tgk, naik geram pun ada, susah sgt derang nak boh gol..hihi..

Anonymous said...

bola bola bola...huhu..

Zura Tahir said...

heehe...tuelah lambat sgt nk gol nye...rase nk tolong drg main je kan...kehkehkeh

Zura Tahir said...

ntah lah...makan bola, minum bola, tido pun bola jgn esok bwk bola ke liang lahad sudah..

AngahSayang2314 said...

yuhuu suka juga sura nie bola ye.. angah tak berapa minat sangat lah baik angah tido zzzzzzzzz

pak long said...

salam...
apapun kita tetap sokong kejor yeop kejor....

Zura Tahir said...

bolehlah angah...tp xdelah fanatik sgt...

Zura Tahir said...

waalaikumsalam
teringat iklan radio sheby...yg tetap menyokong pasukan negara kite...

oya said...

xde mood WC ke..hehe..
oya mmg smngt tgk lagi2 pasukan yg wanted..

A N A K - A N A K K U said...

tol tue ra, dulu sebut pasai bola, sure pandai, siap beli majalah lagi, ade koleksi jersi lagi,tp skrg bila tgk jer bola aku rase nk muntah....tp bila suami aku tgk, aku bg supportlah...ari tue korea lwn brazil kalah 2-1 tp pd aku not bad, bgs korea boleh maju ker hadapan lagi....chaio!chaio!kalau citer pasat chess aku suka gak main sbb bnyk pk....

Zura Tahir said...

so far blm dpt tgk pasukan wanted main lagi oya...

Zura Tahir said...

haahh tuelah korea kalah tipis...dh maju lah tue...