Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 24, 2010

I Want Back To The School

Assalamualaikum....



Aku snap gmbar nie mase aku ½ day br nie...tetiba rase rindu menerjah diri tat kala tgk adik² nie turun dari bas dengan uniform sekolah...ayatt...terase nak balik ke zaman sekolah plak...rase nye zaman sekolah tak byk masalah...

Zaman sekolah plg aku rindui sesgt...tetibe rase nk sambung belajar mule berputar dalam fikiran aku....tapi aku bukan jenis boleh buat keje 3 in 1...mana nk study, nk keje lagi, nasib blm kawin klau dah kawin ngan rumah tangga lagi...

Tapi aku solutelah mber² aku yang boleh buat keje 3 in 1 nie...rata² mber aku yang smbung study drg sudah pun berkeluarga...dh ade 2 3 orang anak...rase²nye otak aku nie fresh lagi ke nk smbung study...????



Free Signature Generator

6 comments:

chugie said...

same to me ra.. rindunye zaman sekolah dulu.. espc zaman duk asrama.. alahai.. kenangan yg sangat banyak tu!

Ieqa Swetluv said...

zaman sekolah memang best..banyak kenangan kan hehe

azie said...

Insyaallah, dimana ada kemahuan, disitu ada jalannya...

Zura Tahir said...

tuelah...tp kite smkin membesar...

Zura Tahir said...

sbb zaman sekolah xbyk masalah ieqa

Zura Tahir said...

betul tue tp manusia nie je yg xth nk pilih yg mana...