Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, June 11, 2010

Dah Lama Ko Tak Update Blog

Assalamualaikum.....



Nape aku letak gmbar mber aku sorang nie...sbb dia dh lama sgt tak update dia nye blog...makcik nie klau ade mase free hari² dia update....tp sejak dapat opis baru nie dia dah berminggu tak update...

Aku pun sejak ktorg berjauhan opis nie mmg dah tak dengar kabar berita...nak kata umah jauh sangat tak delah...boleh lah juga gagahkan nk pegi...nak call aku nie bkan jenis rajin call orang pun...mber aku tahu sgtlah pi'il aku satu nie...

Free Signature Generator

4 comments:

zaza said...

wah.. dah angau ko ni..

Zura Tahir said...

bkn angau tp rindu menerjah...hahaha

A N A K - A N A K K U said...

erm...dia bz kot ra, dgn mabuk dia lagi...gpun dia kat situ smp bln 10 jer

Zura Tahir said...

haahhh...nape aku xth...