Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, June 7, 2010

MC Aku Kena Virus

Assalamualaikum......




Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....memory card phone aku kena virus....tensen nye....org buta IT manalah thu psal virus nie...th² je tunjuk kat adik aku dia ckp kena virus...nk menangis aku rase...uwaaaaaaaaaaaa....

Dah la byk gambar aku dalam tue...ngan lagu mcm²....mmg tensennye.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....hilang mood nk buat keje (padahal mmg pemaleh)....terus mood down.....

Tadi try bersih kan pastue sume folder hilang terus...tnye adik aku dia pun tak tahu kenapa...klau tanye aku lagilah aku tak tahu menahu....erm...dasar betul virus nie...



Free Signature Generator

2 comments:

Artzlizan said...

nak wat came kan...terima je la kenyataan...

Zura Tahir said...

uwaaaaaa...tue yg payah nak terima kenyataan tue...