Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, June 22, 2010

Choki² & Anak² Buahku

Assalamualaikum....

Okey aku nk cite psl anak buah aku...saje je nk cite...sementara blm ade anak sendiri nie kan aku galakla bercite pasal anak buah aku...esok klau dah ade anak sendiri mahunye aku lupe terus psl drg...hahahhaha...kejam sungguh...

Sapa lg anak buah aku yang aku nk cite kalau tak si Muqri ngan si Zana nie...sbb drg berdua nie je anak buah aku yang terdekat ngan aku...dua² di jaga oleh mak aku...tp more pada Muqri sbb kakak aku bekerja...





Abang Muqri tgh galak makan choki²....



Si kecik sorang nie pun mana boleh ngalah...nak jugak dia choki²...teringat zaman dulu kala...choki² makanan plg syurga di dunia...kehkehkeh...




Free Signature Generator

9 comments:

shaffique said...

suka choki choki jugak ! ;)


My latest entry : Spongebob Dah Tak Lagi Comel

A N A K - A N A K K U said...

heheheh anak akupun suka ra....tp xnk bg selalu rosak gigi

Zura Tahir said...

kite yg dh tua bangka nie pun suke choki2 ape lg lah budak2

Zura Tahir said...

ye lah kang rosak gigi dh xcantik...itu pun control jgak mah...klau nk ikut dia memanjang je nak makn

AngahSayang2314 said...

zura angah dulu suka makan choki2 hehehe

TS Frima said...

suka coklat juga :)

Unknown said...

xpe lah ra.. sementara ada peluang ni, ko layan dorg sepuasnye k.
nanti dh de anak sendiri, dh tak telan pulak. bestkan bila tengok dorg bergelak ketawa tu.

Zura Tahir said...

zura smpai skrg mmg suke choki2...

Zura Tahir said...

hehhe...mmg pun zie..terhibur jgak..kekdg bile balik keje pepenat tue tgk drg terus hilang penat..