Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, June 28, 2010

Permata Hijrah Bagus Ke...??

Assalamualaikum...

Tadi saje je check nuffnang...duit biaselah semput je naiknye...alhamdulillah...pastue aku tgklah keyword yang ade...ade orang bertanye kan 'permata hijrah bagus ke?'...timbul plak idea nk buat entry...sbb ari nie aku tak de entry langsung...



Inilah pertanyaan tue....

Permata hijrah yang aku tgh gune nie...yang selalu aku spray kat mataku ini...hehe


Okey, dalam diam tak diam hampir sebulan aku gunekan produk nie....alhamdulillah mata aku ade perubahan sikit...klau memandu confirm aku tak nmpak plat kete depan tp sejak pakai nie aku dah boleh nmpak plat kete depan walaupun masih kabur sikit²....

Lagi satu klau tgk t.v aku kena dok dekat sbb nk bace translation tp sejak gune nie aku tak yah nk dok dekat² sgt...boleh lah bace walaupun masih kabur² lagi...ini perubahan sebulan...2 bln 3 bln...insyaAllah okeylah tue...yg penting kena maintain gune...

>>>Sapa tak nak mata menawan...hahahaha....


Free Signature Generator

20 comments:

~ain said...

permata hijrah ni produk kegemaran pak mertua ku.. heheh sekali sembur. menggelidat mata wei.. hehhe

..nOj.. said...

ni tuk mata yg rabun je ke. aku pun ade masalah ngan mata. tp tak rabun. cuma doctor ckp mata kotor. mata putih aku dh kaler kuning dh ni.

mahira oya said...

bagus ek nih..

Zura said...

mana xnye ain...mcm kena tembak je mata tue...

Zura said...

xsemesti nye tuk rabun...dia bleh cuci sekali mata tue...

AngahSayang2314 said...

zura semua nak mata menawan kannnnnnnnn

Zura said...

insya Allah oya...sume yg jd dgn izinnye...waaaaaahh dh macam ustazah plak..

A N A K - A N A K K U said...

TOL KER RA?AKU NK BELILAH...TGGU AKU WAT N3 KEBERKESANANNYER...HEHEH

|| NaFiRaa || said...

bagus eh??? nak try jugk lah~

Zura said...

mata tue kan permata berharga angah...dr kerana mata...hehehe

Zura said...

okey aku tunggu entry ko tue mah

Zura said...

trylah...insyaallah...usaha tangga kejayaan..

ardinihumaira said...

bagus juga ya... boleh dni rekemen kat umi dni ^___^

ra kun said...

kunjungan singkat :0
semoga semua selalau sehat ^_^

Zamz said...

ramai gak org cakap ok product ni kan..cuma tak penah try je lagi

Zura said...

rekemen kan lah dini...kite kena usaha yg penting...:)

Zura said...

tq rakun sudi singgah walaupun singkat.:)

Zura said...

dulu dgr je org cite...terasa nk try budget plak lari...alhamdulillah dpt jgak merase pakai...

~aSHa~ said...

bape rm ye? mcm nak try jugak la..mata agak rabun ni..nak pakai spek malas..

Zura said...

harga dia RM100++...tp beli ari tue ade promotion so dptlah RM100 tepat...boleh tahan dlm 2 blan...

samalah...dh jenuh org membebel suruh pkai spek...maleh...