Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, June 26, 2010

Perkahwinan & Perceraian

Assalamualaikum.....


Semalam aku tak tgk berita so aku tak tahu ape jadi pd dunia hiburan....pagi nie borak ngan Imah dia bgth Anne Ngasri sah bercerai talak 3...terkejut jgaklah aku dgr sbb sebelum nie dia di ceraikan dengan talak 1...

Rupe²nye dia sudah di ceraikan 2 kali sebelum nie dan yang paling sadis bile lafaz cerai pada mase dia tgh pregnant....ermmm...cm ne tue...bukan talak tue akan jatuh selepas anak tue dilahirkan ke...mcm kes Nora Danish...

Manusia skrg nie sesenang je buat mainan hukum hakam agama...nape lah drg nie tak takut Allah s.w.t....sebagai suami kenapa dia tidak memainkan peranan yang sepatutnye sbg ketua keluarga...jauhkanlah aku dr org sebegini...

Adakah manusia sekarang semakin tipis ilmu agamanye...adakah manusia sekarang semakin megah dngan hukum yang dorang cipta sendiri smpaikan lupe hukum Allah yang sebenarnye..selagi tiada petunjuk inilah yang akan terus²an terjadi...

Sapa yang nak perkahwinan berakhir dngan perceraian....klau tanye budak² pun drg tak nak mak bapak drg berpisah...ye, jodoh di tentukan oleh Allah s.w.t tapi kite sepatutnye kena corak kan jodoh tue berakhir mcm mana...

>>>Ingatlah bekalan kite di akhirat sana...


Free Signature Generator

2 comments:

A N A K - A N A K K U said...

tuelah.....aku sokong kate² ko, kiter y kene tentukan dan corakkan nk corak batik ker, corak abstrak ker...corak-corak ker

Zura said...

klau corak batik xth la plak aku rupenye umah tangga tue..berlingkar2 jd nye...