Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, June 18, 2010

Ramalanku Benar² Belaka

Assalamualaikum....



Alhamdulillah...ramalanku benar² belaka...mcm tajuk lagu Umbrella la plak...lagu tue best walaupun dah 10 tahun berlalu....bile dgr lagu tue rase cm sayu je...ingat lagi mber aku Imah suke sgt ngan penyanyi kump tue Zarul sbb hensem...hehehe...

Okey smlm aku menjangkakan iklan Digi jd BE aku dan ternyata tekaan aku itu benar² terjadi...ini bukan cobaan tau...ini benar² kejadian...hehehe...bertambah lagi satu BE aku menjadikan 5 untuk BE aku...

>>>Thank so much nuffnang...


Free Signature Generator

10 comments:

Aini said...

hah bencik la entri macam ni...
huhu..gurau jek, jgan marah.. jeles sebenarnye, susah tul nak nak dapt buffered earning. Bagi tips sikit..=)

cik panadol said...

wah tahniah....
sy nk gak BE bnyk2 cmtu!

Zura said...

hehehe...ade org lain ckp kena maintainkan jumlah visitor...sbnarnye sy sendiri pun jeles klau org lain dpt BE byk2...jeles sungguh...

ape pun yg penting kite kena bersungguh2 berblogging...lama2 nuffnang nmpaklah kesungguhan kite tue...

nak kata sy bersungguh pun ntahlah..kekdg tue hangat2 taik ayam je entrynye...

xpe aini lama2 dpatlah tue...

Zura said...

tq cik panadol...

klau demam boleh jumpe cik panadol x..??hehehe..

A N A K - A N A K K U said...

hahahaha ko ingat lagi erk ra, tp aku suka gak lagu tue, best....trgt zaman sekolah dulukan

Zura said...

mahu aku xingat...tp skrg penyanyi tue dh serabut...last aku tgk dh berjambang...tp tue thn lepas2 aku tgk..

a'ah...lagu tue mmg hot tue...

AngahSayang2314 said...

eeee cemburu tul lah nie yg kena berlumba2 nie kan zura

ardinihumaira said...

bila dah dapat BE, sekali iklan lain datang tetiba, pastu kita maintain pelawat, memang kita akan dapat iklan tu. macam 'petanda' gtu. hehe

tahniah kak

Zura said...

jom angah...nak lari bape meter nie 100mtr, 200 mtr, lari berhalangan, hehehe...xpe angah lama2 dptlah tue...

Zura said...

ooo...gitu ke dini...
tq