Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, June 29, 2010

ERA Clearkan Lagu² Yang Peminat Tak Suka

Assalamualaikum...


Sapa dgr radio ERA...aku je ke...hehehe...walaupun tak dapat dgr celoteh arwah Pak Din lagi tapi aku masih dgr ERA...mungkin celoteh Pak Nil buat aku terus melekat dgr ERA....klau nak dgr stesen lain ambik mase sikit kot...

Rata² orang suke lagi dgr radio SINAR...celoteh Abang James...hehehe...aku suke jgak ngan lawak Saleh Yaacob sbb dia jenis selamber je...tambah plak kalau di gandingkan ngan Ogy Ahmad Daud...mmg meletup....

Buat mase nie ERA tgh clearkan lagu yang sudah terlalu lama atau kerap dia putarkan...yelah aku akui mmg ERA nie asiklah putarkan lagu yg sama berulang kali...perasan dalam satu hari boleh dgr smpai 4 kali lagu yang sama...bosankan...

That y dorang buat satu piliharaya lah kononnye untuk kuarkan mana² lagu yang pendengar tak suke n kekalkan lagu yang drg suke....undi melalui FB....aku biaselah tak kose deh nak undi² nie...lantaklah...dgr aje lah...

Tapi dalam aku tak kesah tue hati nie bercakap jgak...kalau aku rajin aku nk AFUNDI lagu ini yang kuar....jeng jeng jenggggggg....










AMARAH - CT & KD


>>>Sorry ye peminat CT & KD...aku mmg serabut dgr lagu nie...



Free Signature Generator

10 comments:

~ain said...

ada lagi satu lagu CT KD yang menyakitkan telinga... apa ek tajuk nya tu.. yang liriknya tu "jika kau tak datang.. jika kau tak datang.." rasa nak hentak stereng je kalau kuar lagu tu.. ahhahaah

kesehaRian Ra-Kun said...

have a nice day :)

Zura said...

hahahaha...hentak stereng ain..a'ahlah lagu tue cm budak2 je...tajuk dia jika kau tak datang klau xsalah...

Zura said...

tq..ra-kun

AngahSayang2314 said...

amboiii kesitu ginya

Zura said...

sbb bukan kesini...hehe

A N A K - A N A K K U said...

ra aku setujulah ngan ko, diorang berganding hbs kuar lagu ntah pepe...erm sakit telingat...bosaannnn

Zura said...

hehe..aku thlah ko xsuke CT...sama ngan aku..kehkehekehkehe...tp mmg bingit lagu br drg nie...ntah pahapa ntah...

..nOj.. said...

jarang gak dgr era. byk sgt iklan. lg la bingit telinga. dulu dgr hitz fm sepanjang masa. skang ni dh selang seli ngan fly fm. ah kadang2 layan thr je. biasa la dh tua2 ni layan lagu org tua je. hahaha

Zura said...

baik ko layan klasik.fm....aku pun kekdg layan jgak klasik.fm..rase2 nk ketenangan..hahaha..