Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, June 14, 2010

Aku Rindu Kalau Tak Nampak Dorang

Assalamualaikum....

Sebagai mak sedara yang prihatin n sayangkan anak² buah nye of coz lah aku nk letak gmbar anak buah aku dlm blog nie...dalam dorang membesar aku cukup terhibur dgn telatah dorang nie...maklumlah aku mmg sukekan budak²...

Budak² yang baik tapi nakal sikit² je...klau nakal byk² aku debik je...kehkehkeh...



Ini anak akak aku...nama dia Muqri....dia nie nakal yg amat....nauzubillah nakalnye...kekadg hilang jgak sabar aku...tp lg hilang sabar aku bile wan dia (mak akulah tue) ngan umi dia (adik aku Ceah) selalu aje backing dia...bile bdak nie melalak mulelah di dukungnye bdak nie....geram je hati aku nengoknye....bertambah manja melampaulah budak nie...nie mase lepas dia kena marah ngan mak aku...merajuk terus menyorok balik meja t.v ngan mesin jahit....



Nie lg sorang....anak adik aku Izah...nama dia Zana...skrg dh pandai berjalan....yang nie pun sama naik....nak nye kalau tak dapat ape yang dia nak...ape org minum tak kirelah air teh ke, kopi ke...dia nak....bile tak dapat haaaah ko menjerit mcm orang kena pukul....gmbar nie masa mak dia nak bg makan....punyelah pemaleh nak duduk dia tahan baring...yg putih kat mulut tue nasi dia lah tue...bile aku snap th plak tue sengih².....gggggggrrrrrr....


Free Signature Generator

7 comments:

~AmyLiana8886~ said...

saya ada sorg je anak sedara..best sgt kan main dorg..xde depan mata rindu teramat..

Zura said...

tuelah...klau g memana pun sure teringat kan dorang...

kesehaRian Ra-Kun said...

wah wah wah..

mahira oya said...

comey3..geram tgk muka muncung tu..hehe

A N A K - A N A K K U said...

ra mane gmbr anak ko, xnkpun publish...pandai ko erk ,anak org ko tayang, anak sendiri ko sorok...;p

Zura said...

biaselah oya bile dh merajuk mulelah muncung sedepa

Zura said...

ish ko nie...aku thlah...dh hilanglah gmbarnye..mcm mana nk publish...hahahha...ala aku sekadar menumpang kasih anak org je...hahahha