Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, June 1, 2010

200 Orang Ikut Cerita Aku

Assalamualaikum.......

+ - + -....dah setahun setengah aku berblogging.....dah 200 tepat followers aku...terima kasih pada yang sudi baca blog aku nie....rasa mcm blog nie hampeh 1000 tapi masih ade yg sudi mengikutnye...agak²nye klau aku jd artis bape lah peminat aku erk...hahahahaha...ceh perasan...jgn korang ambik pusing ckp² aku tue...saje je nk cari mood ptg...




terima kasih ye korang....





Free Signature Generator

6 comments:

~aSHa~ said...

tahniah..ramai dah pengikut..

nabilah_2908 said...

congrats ya... keep on blogging.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KANTOI

Zura said...

tq asha...tp ramai followers nie susah nk kekalkan kualiti melawat ke blog drg...pape pun tq kat drg yg ikut..

Zura said...

tq nabilah..selamat datang ke blog ini...

LanaBulu said...

yg baik kita kongsi bersama..kan3..

Zura said...

betul3x...(style upin ipin)