Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 30, 2012

Roti Canai Telur

Assalamualaikum.....

Pepagi kalau dapat makan roti canai atau nasi lemak memang best kan...makanan rutin orang melayu pepagi buta...tapi sekarang nie senang sangat nak jumpe dua jenis makanan nie tak kira masa...kalau dulu rasanye waktu pagi je baru boleh makan....

Aku suke roti canai....lagi² roti canai yang ada telur, bawang ngan cili...perggghhhh...cicah pulak dengan kuah dal campur sambal.....kebiasaannya kedai mamak akan sediakan tiga jenis kuah...kuah dal, sambal ngan kari...tapi aku kureng sikit cicah ngan kari nie...

Meh tengok roti canai kat bawah nie...selera tak ..??


Roti canai telur...sedaaaap.....


Kuah dal ngan sambal....minum air nescafe 'o' ais...makan petang semalam lepas balik keje...time hujan lebat...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

7 comments:

.: iEyLa :. said...

errkk...terliur pagi2 ni kak..
roti banjir pon sedap.. :p

MRS Rongoks said...

sedapnye roti canai .. :)

maszmadi said...

lama dah makan roti canai coz sejak dok rawang ni x jumpa lagi roti canai yang melayu punye... sume2 mamak jerk, hukhuk

zh-ena said...

sama la kita ra..aku pun suka roti telor bawang cicah ngan kuah dal letak sambal skit

Nafira usof said...

terus telan air liur tengok roti canai.. sedapnye~

Myra Jay said...

Lama tak makan roti canai, memang suka gak roti telur ni :D

Mummy Adriana said...

Sedapnya....! roti canai ni feel dia lagik best kalau makan kat kedai! makan kat umah dah jadi tak sedap :P