Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 31, 2012

Kacang Tumbuk Buah Karom

Assalamualaikum.....


Sapa kenal dan suka kuih kacang nie....aku panggil kacang tumbuk...feveret aku sejak kecik lagi...kalau pergi kedai runcit sure kacang tumbuk nie aku beli....bukan beli satu je...kekadang aku sampai tiga empat aku beli....dulu harganya murah....tapi aku tak ingat plak bape harganya....



Sekali masuk dalam mulut terasa nikmatnya makan....bentuk macam buah karom kan...dah lama tak main karom....jangan tak de buah karom di gantikan dengan kacang tumbuk nie plak...kang baru nak jentik dah berderai...tak sampai ke lubang plak....


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

3 comments:

nur anis said...

eh..a ah la..macam buah carom..tak perasan la selama ni..huhu

.: iEyLa :. said...

best!!!
masuk dlm mulut cair sendiri..hiks

Nafira usof said...

tak pernah nampak plak kuih kacang tumbuk nih..hehehe