Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 30, 2012

Safi ke FZs Cosmetic

Assalamualaikum....

Aku dah pun melupakan produk safi...huhuhu...sedihnya lah hai...cuma pakai krim safi rania je....sekarang aku beralih ke produk yang berbaloi jugak hasilnya...FZs Cosmetic...aku dah pakai empat bulan...hasilnya memang nampak lah...tapi mana² barang pun kena sentiasa guna kan....


Aku guna sabun muka dan sabun badan...rice milk sesuai untuk badan...boleh jugak pakai kat muka...tapi macam kulit aku tak berapa suai pakai kat muka...kat badan je boleh....boleh hilangkan segala parut² ringan...


100% halal ye...bau dia macam kuih sampan ko...suka dengan bau nya...


Sabun cengkih untuk muka...aku guna sabun nie untuk masalah resdung....so far okeylah aku pakai...bau dia wangi ....rice milk soap harga nya RM12.90, cinnemon soap RM10.90...kena letak tempat kering sebab nanti cepat cair sabunnye...kan dah rugi...

Nak tahu lebih lanjut berkenaan produk nie add FB - fzscosmetic


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

1 comment:

ieda said...

bagus yee dik nie ;)