Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, October 29, 2012

Nyaris Nak Accident

Assalamualaikum...

Adoooiii....pepagi lagi aku dah me******* orang...alhamdulillah belum tiba masa...kalau tak mahunya terbujur kat situ jugak...sama ada dia atau aku....tak tahulah ke mana fikiran orang tue...sebab tue lah kalau bawak kenderaan fikiran kena tenang...kalau tak inilah jadinya....

Aku rasa aku bawak dah tenang setenang tenangnya walaupun fikiran masih lagi risau kan abah....itulah orang cakap kekadang bila kita dah berhati² orang lain pulak yang main redah je...sebab tue kita nie di galakkan membaca ayat sebelum naik kenderaan...Insyaallah selamat sampai....


Situasi kitaorang masa tue...

Tengah² bawak tetiba datang satu motor dari arah depan meluncur laju je macam orang dah lama hidup kearah kete aku....mahunya aku tak kalut...dalam fikiran..."orang nie nak mati ke..."...tak tahu mana datangnya idea aku untuk bunyikan hon...terus aku tekan hon...

Lepas tekan hon baru motor tue sedar yang dia nyaris² nak accident ngan kete aku....hmmmm...ntahlah...serabut sangat ke fikiran orang tue...tak tahulah macam mana dia boleh masuk lane aku ntah....panik jugak aku....hehehe

>>>Alhamdulillah Allah selamatkan aku sepanjang perjalanan aku ke opis...


Jom join says.com & Blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

6 comments:

ieda said...

aduhh risau ..
macam2 kan dik
tul lah kita dah hati2 org lak yg leka .. sib baik huhuh

shafiq said...

Berhati hati dijalan raya..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

alhamdulillah zura selamat...

Shahada Fauzi said...

alhamdulillah..akak tak ape2..

zh-ena said...

nsb baik la tak jd perkara yg tak elok...

Myra Jay said...

Syukur tak ada apa2, mungkin moto tu teralit kot kak..
Risau kan..