Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 2, 2010

Pagiku Yang Sudah Tidak Ceria Lagi

Assalamualaikum.....




Hari nie rase pagi aku tak seceria seperti dulu....kalau sebelum nie pagi aku cukup buat aku tergelak besar sorang² dalam kete dengan lawak dan celoteh dari Pak Din ngan Pak Nil....dorang mmg menghiburkan aku setiap pagi...

Kalau pagi mmg aku bukak siaran ERA semata² nak dgr celoteh dorang....paling aku suke bile segmen sawancara ngan drama sebabak...bangun pagi dgn blm mandinye lagi aku dgr dulu segmen tue....nak cari mood lah org cakap....

Bila dalam kete start² je enjin kete terus on radio....klau salah sorang tak de rase mmg tak best...mesti ade dua² baru betul² riuh pagi rakyat Malaysia...pada akulah lawak Din Beramboi belum ada orang lain dapat gantikan...

>>>Al-Fatihah untuk Allahyarham...


Free Signature Generator

6 comments:

pak long said...

salam...
maka itulah noktah terakhir dalam buat arwah...yang manis tetap jadi kenangan....
moga rohnya dicucuri rahmat..

Zura Tahir said...

waalaikumsalam...
amin ya rabbal alamin...

Unknown said...

alfatihah..

A N A K - A N A K K U said...

sayukan ra...ntah naper akupun terasa kehilangan dia.....

Zura Tahir said...

al-fatihah

Zura Tahir said...

yelah mah...aku pun terase jgak ngan kehilangan dia...dahlah pepagi aku mesti bukak ERA...aku suke sgt sawancara ngan drama sebabak...

mmg terase sesgtlah...aku rase blm ade artis yg buat aku terasa kehilangan...:(