Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 28, 2010

Nasaz...Barang Sudah Di Pos

Assalamualaikum...

Haaaaaaaaahhh...dalam kesibukan hujung² bulan nie sempat lagi aku berentry....okey...pemenang kepada capture 7777...Nasaz...aku telah pun send kan barang untuk anda semalam....insyaAllah sikit hari lg smpailah....

Klau dah smpai bgth ye supaya aku tak risau....harap barang yang di terima dapat membuatkan hati anda berbunga ceria...hehehe...barang tue aku beli mase trip to Shanghai...tak pnah guna pun....simpan je dalam beg...



Bungkusan barang untuk d pos lajukan...


Sapa tahu rezeki kite kan...dalam aku bagi orang gift aku pun dapat gift jgak...gift dari bos ktorg....dia belikan mase drg kat Shenzhen....dapat purse...boleh lah...tanda dia ingatkan ktorg walaupun dot dot dot dot..... :)







Free Signature Generator

2 comments:

nasazfrog... said...

zura tengahri tadi sampai dah.. nanti kita blogkan yer,, tq,, suka sgt,,

Zura said...

uitss....cepatnye sampai...alhamdulillah selamat sampai...