Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 14, 2010

Aku Sudah Jatuh Cinta

Assalamualaikum....

Cantik gambar kat bawah nie...terus jatuh cinta aku tgk...klau lah aku ade bakat melukis mcm nie kan best...ape jenis gambar aku akan lukis...aku mmg suke melukis tp lukisan aku tak de lah secantik cm nie...












Free Signature Generator

11 comments:

ardinihumaira said...

comelnya

kesehaRian Ra-Kun said...

wow!
cool pics. i love black and white pictures ^^

chugie said...

cantik gak!

NahDaTuLIzaH said...

wa..cantiknye..agak-agak lukis muka aku leh cantik cam gitu ke?huhuhu

Zura said...

comelkan dini...geram je tgk...

Zura said...

betul...black n white dh cukup menceritakan tentang gmbar yg di lukis...

Zura said...

bkn cantik gak tp mmg cntik...heheh

Zura said...

ko bg aku satu gmbar ko meh aku tenyeh lukis...hahahha...

zila said...

wah cantiknyer . heheh tgk tajuk aku ingat ko jatuh cinta kat orang..

Zura said...

hahaha...saje buat gempak...

Zamz said...

betul ke lukisan tu ..dah mcm gambar pulak hehe