Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 23, 2010

Lawa Ke Berkuku Panjang

Assalamualaikum....

Cantik ke kalau berkuku panjang...???Suke ke kalau berkuku panjang....???maksud aku berkuku panjang yang di rapi bersih...ada atau tiada kuitik atau inai...panjang yang bukan sampai masuk world record...itu melampau...

Kekadang aku suke jgak tgk kuku yang bersih rapi dan panjang yang ala²....tak panjang tak pendek....sedang²...tp untuk aku sendiri bela kuku mcm tue tidaklah sbb rasa tak selesa yang amat...terutama sekali masa nak makan...

Lagi satu bila kuku kite panjang nie senang lah kuman² nak bermastautin dalam kuku tue...lagi satu kalau kuku panjang nie mesti orang akan kaitkan ngan kuku hantu...ye lah kalau tgk cite hantu sure hantu berkuku panjang...tak kesah lah...

>>>Ape pun walaupun aku suke tgk kuku panjang di jaga bersih tapi untuk diri aku sendiri tidaklah aku nak membelanya....



Baru panjang nie aku dah rimas....mcm manalah org boleh bela lagi panjang...


Free Signature Generator

2 comments:

..nOj rawK.. said...

sama la x suka jugak. rimas. nak2 kalau menyuap nasik kt anak, rase bersalah sgt. huhuh

Zura said...

a'ah kan...pastue mesti ade je luka sbb tercakar ke...