Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, April 1, 2010

Jangan Jadi Pondan

Assalamualaikum...

Ape ke he nye lah anak buah aku yang sorang nie...nak jadi ppuan kot...sekarang nie asyik nak keje kan baju ucu yah dia je....bukan kire skirt ke baju blouse ke...sampai bergaduh² ngan ucu yah dia...eeeeeeee...ini budak aaa...

Dah 2 helai baju upin ipin ucu yah dia rembat....ini nak rembat baju lain plak...melampau sungguh...awak tue lelaki....hahaha...jangan esok jdi PONDAN sudah...mahu pengsan ktorg....hahahha...






Free Signature Generator

4 comments:

Whoohuu! said...

tak kira aper kids buat, dorang tetap nampak cute.. tapi kalau dah besar panjang buat lagi, tak tau la nak panggil cute ker nak panggil aper. hehehe

chugie said...

ei..jangan lh ckp camtu ra.. ckp tu kan 1 doa jugak.. emmm die nk try n error je kot!

Zura said...

a'ah kan...kecik2 nmpaklah cute,dh besar mmg kena kutuk je

Zura said...

ish...xnk aku jd cm tue...