Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 23, 2010

Terima Kasih Ye Korang

Assalamualaikum....

Start je aku annonce kan capture number 7777 terus byk ini visitor aku tadi...dalam sejarah blog aku yang kerdil ini....haaahhh ko...ramai yg view blog aku....tapi tak de sorang pun yang dapat capture number tue...even aku sendiri...

Bila aku refresh nak tgk number tue, terus aku tercengang sbb aku pun terlepas jgak...ermmm....tak pe tak pe....aku mmg suke buat kejutan...manalah tahu ada rezeki lain...aku terasa nak bagi barang yang aku sayang andai kata krg dpt capture nbor tue...

>>>Terima kasih tak terhingga pada korang yg sudi nak capture number tue walaupun kejap tapi cm happening je game nie.....



Terasa best klau hari² ini jumlah org view blog ko satu masa....

Ini lah yang terlepas number nye...tp aku suke nbor atas tue 77...haaahhh jgn muntah...





Free Signature Generator


1 comment:

..nOj.. said...

mcm byk je nombor 7 tu dan nombor 2. lucky nombor ni. bole la beli nombor ekor balik ni kang. hahaha