Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, April 29, 2010

Suruh Tido Awal...Degil

Assalamualaikum....

Pagi tadi aku singgah umah mak aku sat sbb phone aku tertinggal kat umah mak aku...charge mlm td terus lupe nak bwk balik....sebelum tue aku singgah beli nasi lemak tuk bfast famili aku...bkn selalu dapat bfast dr aku...hehehe....

Sampai je aku terus tanye adik aku Wiyah dah pegi sekolah ke blum...lepas tue dia kuar dr bilik...alahai tersengguk² menahan ngantuk...tue lah mlm td dah suruh tido awal tp degil nak main game dulu...kan dh ngantuk...

Ari nie dia pakai baju sukan...baju sukan tue pkai gilir² hari...suke plak aku tgk budak² bersiap nak g sekolah...comel je tgk...tetiap ari adik aku Ceah yang siapkan...lagi pun dia mmg rapat ngan Ceah...



Haaahhh...ambik...tertenyeh² mata....




Free Signature Generator

2 comments:

..nOj rawK.. said...

heheh terpisat2 lagi tu. tadika ke ni?

Zura said...

tue lah...a'ah tadika lagi noj...