Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, June 8, 2009

Kehadiran Orang Baru

Assalamualaikum.....

Pagi Ahad dlm pkul 430 a.m...aku terjaga dr tido aku...aku dgr sok sek sok sek famili aku tgh berborak...dlm mamai² aku nmpak mak bapak aku n adik ipar aku masuk ke rumah...smbil masuk mulut memasing bercakap....rupe²nye adik aku dh selamat melahirkan anak....nk th anak ape....nti dulu...biar aku cite nti....

Mata nie nk tido tp nk th cite sbnarnye....ala bknnye keje pun ari nie....tp dek kerana malas nk bangun aku baring jelah smbil dgr famili aku berborak psl adik aku....agak² dh xtahan nk th sgt cite aku pun bangun g ke dapur...basuh muka n kumur²....aku capai pinggan ambik nasi...ambik lauk....ha ape lg...g bhgn tgh umah aku...aku dok bersila letak pinggan n terus ngap...lapo tue...hehehe....

Mana xlaponye...mlm td nye xmakan nasi...itulah tabiat aku klau perut aku dh menggelodak mase aku tido...dan langkah seterusnye aku akan cari nasi kat dapur....perut harus d penuhi br dpt tido....smbil makan tue aku berboraklah ngan bapak aku bertanye kan psl adik aku...sengih² bapak aku bgth...ialah lain d scan lain lak yg kuar....

Scan anak lelaki...sekali kuar anak ppuan daaaa....hehehhe....masing² mase tue terkejut n rase heran sikitlah....sbb 90% scan doktor nie betul...ialah mana xheran nye...memasing dh membayangkan Muqri akan dpt kawan....xpelah, jnji selamat n sihat....aku xkesah sbnarnye dpt anak buah ape pun sbb bknnye anak aku pun....hehehe....lg pun itu yg dh tertulis....xkan nk d padam lak.....

Ingatkan adelah Muqri kawan tuk bergasak....rupenye dpt plak makwe.....erm....xlehlah nk bergasak.....kena la main masak²....hahaha....nasib ko lah wahai Muqri.....jgn d ajar jd superman sudah.....

Free Signature Generator

No comments: