Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, June 10, 2009

Warisan Lama

Assalamualaikum....

Krg pnah tgk x botol minuman nie....?

Aku br first time tgk botol nie....klau tgk cm ala² cuka....atau cm racun pembunuh yg selalu org gunakan tuk bunuh diri tue.....ari senin pas aku balik keje, aku tgk adik aku tgh mengogok air nie...aku cm suspicious je tgk...

Terus aku ckp dia minum cuka tp bile tgk label....perisa oren...lg lah aku kehairanan....pastue adik aku ckp ada byk lagi dlm kotak kat dapur, aku pun selongkarlah kotak kat dapur...mmg byk n ada mcm² jenis perisa....pastue aku pun trylah minum sarsaparilla...

Marvelous...mmg sedap n xbyk gas....mule² tue cm was was tp bila kakak aku cite dia pnah minum masa dia balik umah mak mertua dia....n kakak ipar aku yg bawak....barulah aku yakin seyakin yakin nye...bapak aku ckp nie minuman zaman dulu...klau tgk packaging pun surelah zaman dulu nye.....

Setelah yakin tue yg smpai 2 botol aku minum....minuman nie hanya d jual d melaka sahaja....klau cari kat sini mungkin ada tp xbyk kot....





Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

tak pernah tgk pun..lain macam jea

Zura said...

nie zaman tok kaduk punye air dulu nie....