Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, June 19, 2009

Trip to Shanghai - Part 4

Assalamualaikum.....


Ini hari² terakhir aku di Shanghai.....sebelum balik...pagi tue bergambar sakanlah kita orang....tak lepas peluang....masa inilah kita orang terserempak dengan visitor dari Malaysia jugak...dorang pun ade company trip jugak...


Nanjing Road d waktu siang nya...



Hotel penginapan kita orang...Charms Hotel



Bangunan² yang nearest dengan hotel kita orang duduk...



Dah last day baru teringat nak snap gambar dalam hotel....

Memang seronok dan enjoy berada di negara orang nie....cuaca di sini berangin masa aku pergi....kalau setakat badan yang banyak lemak tak pakai sweater pun tak pe kot...tapi dek kerana badan aku nie slim sangat aku pakailah....tak tahan siot...sejuk jugak...memang tak berpeluh menceceh....tiada istilah haus gila...sampai di Malaysia dalam pukul 0900 p.m....dan aku sampai ke rumah dalam pukul 11 lebih p.m.....penat sangatt....tapi sempat jugak agih²kan sourvenier famili...hihihi......

Free Signature Generator

No comments: