Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 11, 2009

Ngantoknyeee

Assalamualaikum....

HIYAKKKKKKKKKKKKK

Bkn nk bersilat tp tgh menggeliat.....mengantuk nye lah sungguh......mcm mana lah mlm td leh tido kul 3.00 a.m.....ishhhhhh....pas blik keje pas maghrib aku g umah abang aku kat ampang....rase rindu kat anak buah.....n gerak hati suh ke sana.....

Kdg² nk berjalan nie xleh rancang sgt....rase tergerak je terus pegi....aku g ngan kakak aku n anak dia....smpai sana kul 830 p.m.....doklah borak²....jam dh menjelang kul 1045 p.m.....kakak aku pun bg signal ajak balik...esokkan nk keje...nasib baik baju dh gosok tuk stok seminggunye...

Pegi n balik aku yg drive.....ktorg ikut MRR2......pegi n balik jalan mmg clear.....so aku mmg pecut x ingatlah....tp xtgk lak speeding aku bape....mata aku nie dh lah kabur....bawak nk laju aje...tp alhamdulillah selamat pegi n balik....

Sampai umah dlm kul 1140 p.m....smpai² je famili aku tgh makan kat dapur.....dek kerana dh makan kat umah abg aku so...perut tue xlah lapo sgt.....aku pun terus jelah tido....baring nye baring...mata nie xnk gak lelap...ntah ape ntah dlm kepala aku nie berpk....

Bile dh xleh nk tido mulelah puyutku bergelora.....hmm ape lg...g dapur capai nasilah....adelak rendang ayam...perghhhh mmg terliur....dah abis makan...tgk lak siaran ulangan Macam² Aznil kat dapur....

Mase nie mak, adik aku n adik ipar aku pun xtido lg....layan lah jap Macam² Aznil smpai abis...dlm kul 3.00 cm tue....dh abis aku terus tido...perut pun dh kenyang....sbnarnye xelok mkn pd lewat mlm atau awal pagi begitu sblm tido sbb nti nasi xhadam tp itulah yg selalu aku buat.... :D



Rendang ayam mak aku...pedas siott...

Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

rajinnyer ra iron baju stock utk seminggu..

aku pg tu nak g keja pg tu la baru nak cari baju pastu nak iron..mmg terkocoh2 la

Zura said...

uishhh..ko lg rajin dr aku na...dh nk g keje br iron...hehehe...itu pun paksa diri tue...