Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, June 9, 2009

Di Sebalik Nama

Assalamualaikum....

Malam td berlangsung nye sesi memilih nama tuk anak buah aku....mcm² nama yg d reka....bile terlalu ramai maka byklah nama yg d reka....nasib baik kakak aku ade buku panduan maksud nama....dlm kul 10 lebih kakak aku ajak aku bergegas ke rumah dia kat Desa Coafiled tuk ambik buku tue...
@@@@@@@
Dapat je buku tue kat tangan adik aku mulelah dia mentelaah maksud² nama tue....aku pun sibuk sama lah....dan aku tertarik ngan nama Nur Faqihah....yg bermaksud Cahaya Kepintaran....tp aku xdelah excited sgt nk suruh dia letak nama tue...sbb bukan anak aku pun... :D

@@@@@@@
Sudahnye aku terus ambik bantal n selimut aku terus tido....xthlah ape nama anak buah aku tue....on the way nk lelapkan mata tue terdengar la sok sek sok sek drg nk bg nama....mcm² nama lah....oleh kerana adik aku nie bknnye peminat Siti Nurhaliza...saje je ktorg suruh dia letak nama tue....meroyan mber...
@@@@@@@
Aku suruh dia letak nama Nur Atirah Siti Nurhaliza....yg adik aku lg jahat Siti Nurhaliza Saerah Saida.....hahahha....mmg bengong je....erm...apelah nama anak buah aku tue erk....????
Free Signature Generator

1 comment:

zh-ena said...

berebut kuih ko ra heheheh

jd takder name lagi la ank buah ko tu..name yg last tu yg aku tak tahan..amik ko semua name adk beradik tok ti letak kat ank buah ko heheheheh