Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, June 27, 2009

Road Block

Assalamualaikum...

Aku nk cite psl smlm...smlm aku g Puncak Alam...pas balik keje....mmg tensen bile kete belakang ikut terlalu rapat ngan kete kita....itulah yg jd smlm....kete perdana nie ikut rapat sgt ngan kete aku then cm bg signal nk memotong...

Dahlah jln tue bercorner²...giler tul....pastue smpai depan penjara Sungai Buloh tue aku bglah dia potong aku.....malas lah nk tensen² sbb driver yg bengong tue...dlm hati terdetik klau ade road block kat depan tue..if ko kena tahan br padan muka ko...

Kakak aku cite ari khamis ade road block kat depan simpang nk masuk umah dia tue...lepas traffic light tue...itu kawasan JPJ sbnarnye...tp spnjang aku lalu kawasan tue blm pnah ada road block...ntah cm ne smlm plak ade....

Sekali ape yg aku detikkan terjadi....mmg betul kete tue kena tahan...elok lak tue dia depan aku so aku thlah dia kena tahan...sbb cermin gelap....rase kan...masa dia depan aku pun dia ikut rapat sgt ngan van depan dia tue...siott je...

Siap cm bg signal nk memotong...sekali ada road block rase kan....mmg geram je gk...sape lg klau bkn lelaki yg berperangai cm tue...eeeeeee...tensen...tp berbalas jgak sbb dia kena tahan...wahahahahhaahaha...jahat aku gelak kan org...xbaik tau..

Free Signature Generator

4 comments:

zh-ena said...

merry go round la tu..dpt balasan semula..sekejap jea dh terima kan

Zura said...

hehehe... :D

iman said...

p/s : akupun x suka ra, benci...mcm bebagus jer ikut rapat²..tp aku selalu pk baik, diorg nie ade emergency kot....tp kalau aku kat tmpt ko pun aku akan wakakakakkakakkakakakkakakkaakak padan muka terbang duit ko...;p

Zura said...

hehehe...xbaik tau gelakkan org tp pape hal pun rase kan dia...