Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, March 26, 2010

Alahai Zana

Assalamualaikum....

Aku geram ngan gelagat anak buah aku yang bongsu nie (untuk mase nie).....skrg nie dia dh nk berdiri...dah semakin lasak lagak dia...smlm tak de keje kan aku pun pe lagi...snaplah beberapa aksi dia....



Ini ktorg panggil duduk katak....

Dah berdiri tapi masih perlukan sokongan...mak dia tgh tido kat belakang tue...letih jaga anak dia..




Habis semua sudut meja jepun nie dia rayau...



Free Signature Generator

4 comments:

chugie said...

cumel je ra.. same cam fatin lah ni.. mane nak duduk diam. baring pun time tido je ler..

zh-ena said...

mcm fatin la nie
nak start berdiri sendiri
makin lasak la masg2 nie

A N A K - A N A K K U said...

erm....bila anak aku nk berdiri nie...hahahah xper skrgpun dh cukup lasak.....tp rambut dia mcm haziq, x brp nak tumbuh...heheheh

Zura said...

anak ko kicik lg...a'ah rambut xbyk...bile pkai baju ppuan xcantik langsung...