Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, March 13, 2010

Dulu Lain Sekarang Lain....Kena Tukar Ke...???

Assalamualaikum.....

Semalam bace blog ena psl small gathering ktorg....pastue bacelah entry pasal....Dulu Lain Sekarang Lain....terkejut aku sbb entry tue khas tuk aku....hehehe....aku totally x terpk nak buat entry tue...sekali Ena dah buat....

Mmg selamber betullah makcik nie....aku plak jadi malu....okey untuk kesinambungan dari entry tue aku buatkan lah jgak...tuk sume org tahu produk ape aku gunekan yang Ena suggestkan kat aku...jeng jeng jeng jeng...dia bermula ngan urup "T"....

Sure sume orang dh tahu kot...mmg aku gunekan mcm Ena susuh sbb nk th keberkesanan nye...kalau suai aku teruskan tapi kalau tak suai aku abaikan...Ena cume bagi aku sunblock ngan sabun cuci muka...

Hasil dari seminggu lebih aku gunekan...mmg org tegurlah kulit aku berbeza dari dulu....alhamdulillah...nasib baik suai ngan kulit aku....mase Ena gunekan dulu pun mmg nmpak perbezaan kat kulit dia...

>>>Haruskah aku bertukar produk....uwaaaaaaaaaaaaa....aku dh lama gunakan rangkaian produk SAFI....dh lebih 10 tahun....berceraikah kite.....oooohhh....aku dalam di lema...



Produk yang aku gunakan sebelum ini...SAFI


Sabun harga RM9.00...

Sunblock RM29.00



Free Signature Generator

10 comments:

ardinihumaira said...

dni tahuuuu... Tia Amelia?

uppsss kalo salah sila tunjuk ajar cara menjadi ahli nujum. hehe...

kak pakai ape tu? nak tau jugak ^_^

zh-ena said...

mmg lain ra muka ko skang nie
tukar ajer la

Zura said...

betullah tue dini...tia amelia...

Zura said...

sayangnye na...aku dh lama ngan safi...kena bercerai plak...uwaaaaaaaaaaaa.

~ain said...

kak ipar ain pun pakai tia amelia ni.. jeragat semua hilang laaa...

♥CIK SHA♥ said...

ade jugak dengar org cakap Tia Amelia tu bagus..kazen pun syorkan sha pakai tuk hilangkan parut campak n jerawat kat muke ni..tapi takot nak cube..huhu..

zura pakai ok eh??xde efek ape2??

AYU IDRIS said...

Salam Zuera...bagi Ayu,kalau produk tu tak de kesan pengelupasan dan sesuai dgn kulit,teruskan aje.tapi kalau kulit menggelupas lepas guna produk tu,sila tinggalkan sebab produk yg buat kulit kita menggelupas ni mengandungi byk hidrokuinon dan merkuri yg bkn setakat mencerahkan kulit tapi juga menipiskan kulit

Zura said...

wahhh...tue nk dgr tue...jeragat sume hilang

Zura said...

yelah...memule tue takut jgak nk gune sha...tp sbb mber dah hadiahkan so try dulu...

so far blm ade efek pape lg..dh 2 minggu pakai nie alhamdulillah lah..

Zura said...

oo.. yeke...klau kulit jd cerah tp nipis pun xcun jgak kan ayu...hihihii...