Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, March 20, 2010

No 7 & Taufid

Assalamualaikum...

Mase giveaway di buat ktorg memasing telah sepakat untuk bg hadiah pada penyetaan mengikut nombor kegemaran memasing...mcm aku biasalah...seperti korang sedia maklum...peserta no 7 adelah peserta bertuah aku....

Sepanjang kami menerima penyertaan...aku tak sabar jugak nak tahu sape yang bertuah itu...dalam hati nie biarlah peserta perempuan sbb perempuan senang sikit nk pk hadiah nye...tapi bertuah tetap bertuah tak kenal lelaki atau ppuan...

Sekali tgk...peserta lelaki yang bertuah itu....En Taufid Idris....hahahha...ambik ko...ape aku nk bg daaaa...tak tahu nak bagi hadiah ape...sbb mase zaman bercinta dulu...pakwe aku dulu pun aku bg ape je erk...t-shirt, keychain, jam...hehehe...

Tak pe Taufid akan ku usahakan untuk bagi hadiah tersebut sbb aku dah berniat...orang cakap klau dah berniat kena jgak bagi...tunggu ajelah hadiah nye sampai ke Penang ye Taufid...


Free Signature Generator

8 comments:

chugie said...

ke belasah je ra.. kalau bg barang pompuan, die leh bg kat awek die! ahahahah:))

saya_arief said...

bagi kete sbijik da cukup..
hoho..

zh-ena said...

aku tahu
aku tahu
ko bg apa hehehehehe

Zura said...

ish ko nie zie...yg bertuah dia bkn awek dia...

Zura said...

wow...kete...ish baik gune sendiri...kete mainan okey jgak kan...ermmm..

Zura said...

suuiiittt..senyap na...jgn bgth org..tp cm segan plak nk bagi..xpe ke erk...???

A N A K - A N A K K U said...

ra per kate ko tny tuan punyer badan dia nak aper...hahahahaha...aku rase aku tau ko nk bg per...jgn tersalah bg ra, nnt di salah anggap laks...;p

Zura said...

erk...ko nie buat aku lg segan nk bg..