Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 24, 2010

Apabila Imah Bertanya Tentang Sahabat

Assalamualaikum....



Okey aku nk jawab tag mber baik aku nie...ari nie br sempat nk jawab...soalan²nye...:

i) Siapakah kawan baik anda
  • Kawan ramai dan selagi dorang baik ngan aku consider kawan baik akulah tue...tapi yang betul² baik mmg susah nak di cari...kawan yang menangis bila kite menangis...sapa kah kawan baik aku itu...hehehe...rahsia...hanya aku je yg th sapa orang nye....


ii) Berikan 3 kenangan paling manis dan 3 kenangan paling pahit dalam persahabatan korang

  • Kenangan manis - dapat luangkan masa dgn dia, dapat bertukar² cerita dan duka lara ngan dia, bila antara ktorg saling mengambil berat..
  • Kenagan pahit - bila bermasam muka, bila tiada kabar berita untuk tempoh yang lama, bila tidak dapat menunaikan impian sama ngan dia..


iii) Kalau anda hanya di beri masa 1 minit bersama sahabat anda apakah yang anda inginkan katakan padanya

  • Assalamualaikum


iv) Lastly tag kepada 3 orang y anda rasa mampu menjadi sahabat anda di alam blogger.....

  • Erm...sapa erk...mungkin Cik Izah...mungkin Puan Ain...dan kepada sapa yang sudi jadi kawan baik aku...jawablah ye... :)


Free Signature Generator

4 comments:

YanDarwisy said...

sahabat yg baik, adalah sahabat yg sentiasa ada dikala susah mahupun senang dan tidak mengkhianati erti persahabatan...

NahDaTuLIzaH said...

huhuhu..kene tag lagik...
award ari tu pun tak jawab lagik..huhuhu
Nanti aku buat tau. Cuma lambat ckit...
Anyway thanks coz being my fren...

chugie said...

aku dah menjawab tag imah ni!

zh-ena said...

sahabat selamanya