Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 24, 2010

Sakit Mata

Assalamualaikum...

Asal hujung tahun nak masuk tahun baru atau dalam erti kata lain bile nak gune fail...tmpat aku akan jd cm nie...kotak berisi dokumen yang nak di hantar ke stor...tempat aku juga yang jadi mangsa keadaan...sapa boleh tolong angkat antar ke stor aku...???





Free Signature Generator

13 comments:

ardinihumaira said...

hehe... kena mintak tolong para bloggers kemaskan ni. :)

chugie said...

kalu sakit mata, ko pejam kan mata ra.. sure x sakit dah!

Legasi Piston Pecah said...

ada upah tak?

zh-ena said...

ko kan rajin sbb tu la semua passing kat ko jea

Zura said...

uits dini...melampau tue...hahahha

Zura said...

kang aku nk bjalan kang tersepak plak kaki org...hehehe

Zura said...

upah...???tolong kena ikhlas...hehehe

Zura said...

rajin mende nye na...drg nie mmg xleh tgk tmpat aku kemas...hahahha

zh-ena said...

tak update ker hari nie
ker ko cuti hari nie :D

Zura said...

mana nk update na...keje byk...xsempat nk update..kepala aku pun dh berdenyut nie...aaaarrrrggggghhhhh

zaza said...

byknya.. sian ko! sabar je la!..

A N A K - A N A K K U said...

aku ingatkan ko bebetol sakit mata....erm suruhlah foreign tlg angkatkan...mcm aku selalu buat

Zura said...

xpe esok ade hero nk tolong angkat kan...