Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, March 26, 2010

Cuaca Kebelakangan Ini

Assalamualaikum...

Sejak akhir² nie cuaca agak tak menentu....bila panas..panas sgt...tp bile hujan...berhari²...inilah rungutan kite hamba Allah....sentiasa merungut bila keadaan bertukar...umpama setiap yang jadi tue serba tak kena...

Kekdg manusia nie leka dan lupa...itu yang terbit rungutan dalam diri...kan baik kalau kita ucap syukur walau apa pun keadaan nye...parent aku selalu marah ktorg kalau ktorg merungut pemberian Allah nie...

>>>Setiap yang jadi ade hikmahnye walaupun bukan itu yang kita nak...so ALHAMDULILLAH...








Free Signature Generator

6 comments:

ardinihumaira said...

cni tak ujan.. :'( panas je. dah hitam pon dni.. hehe.. dni suka ujan

zh-ena said...

petang semalam mmg lebat gila kan
aku drive sorang2 pun rasa mcm takut jea

A N A K - A N A K K U said...

erm tuelah ra, bila hujan petir, nak panas terik, bila panas terik sibuk mintak hujan...tp kan cantik bila lepas hujan keluar mentari nmpklah pelangi....tiap y jadi ade hikmah y tersembunnyi...bersyukurlah...selagi umur masih panjang kiter dpt merasainya

Zura said...

panjang lebar sungguh komen ko

~ain said...

sempat ye amik gambar masa hujan.. kalau ain laaa kamera tak kemana laaa.. cuak tau bawa kereta dalam hujan!

Zura said...

hehehe...tgh slow okeylah..