Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, March 23, 2010

Contest : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100

Assalamualaikum...



Aku dapat tahu contest nie dari Imah anak pakcik Kamarul....sungguh teruja untuk aku menjoinkan diri...just klik kat banner and directly to empunya blog...tarikh tutup pada 30/04/2010...


Kalau lah aku dpat RM100.00 nie...aku akan belanja keluarga aku makan besar...tak lah besar mana pun...tapi dapat belanje makan sate pun dh cukup kot...aku nak biar sume famili aku rase duit RM100.00 nie...itu hadiah paling bernilai bagi aku bile dapat kumpul makan bersama²...terpancar wajah kegembiraan, derai tawa ktorg sefamili bergurau...satu mase yang pada aku tidak boleh di gantikan dgn berbillion² ringgit...



Free Signature Generator

10 comments:

Lelaki Ini said...

Bagus²..family first..jangan lupe blanje saye skali ;p

tQ for joining & good luck..

A N A K - A N A K K U said...

erm ra jgn luper amik tag dr aku...

chugie said...

hehehe... good luck ra! menang RM100 tu, bleh belanja aku ek

Zura said...

okey imah

Zura said...

sumenye mintak belanje...menang pun belum lg...hahaha

Zura said...

of coz famili dulu...

ardinihumaira said...

lalala... nak dibelanjakan juga. hehe

lemonade said...

gud luck kak. =)

Zura said...

hehehe...nti yerk...klau menang..

Zura said...

tq elis...masih sudi bace post akak...dh lama xjengah blog elis...