Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, March 22, 2010

Bermodalkan Air Liur

Assalamualaikum...

Baju slim kat bawah nie pemberian Ena sbb aku tolong dia jualkan barang Halle Care dia....sbnarnye aku sekadar info pd mber n adik² aku...tak sangka plak dorang nk beli...maknanye aku reti jgaklah promote ye...hehehhehe...

Okey...setakat yang aku promote nie aku dptlah tolong Ena jualkan scarf 3 pcs...panties 1 pc...girdle 2 pcs...dalam mase beberapa hari aku dpat jual byk itu...wow...hanya bermodalkan air liur n keyakinan diri...hahahaha...poyos je...

Selain tue jualan minyak wangi aku pun menggalakkan...hehehe...alhamdulillah...dpat tolong orang pun aku dh heppy sesgt...



Mase Ena bg nie...aku gelak je sbb Ena nk aku slim...hahahha...padahal badan aku dh tersedia nye kurus...tapi xpe...andai kata esok lusa badan aku naik bleh gune kan...tq Ena...cayanggggggg koooo...ari nie je dh 2 orang aku ckp cayang.....



Free Signature Generator

10 comments:

Sharinginfoz said...

baguslah semuanya berjalan lancar

Jom Port Dickson

Mengapa Tak Kahwin?????

Zura said...

alhamdulillah...

onniey84 said...

wow rezeki rezeki

Zura said...

alhamdulillah

NahDaTuLIzaH said...

uh..jual kat aku leh? ni tengah process nak kuruskan badan..huhuhuhu

YanDarwisy said...

Untunglah org kurus, kene kat yan, tetas agaknyer....

Zura said...

ko nak ke...klau serius nk aku bgth mber aku...

Zura said...

hehehe...xpe klau tetas beli yg baru...

A N A K - A N A K K U said...

ra xnk bagi aku...aku dh gemuk nie...hahahahha

Zura said...

ko dh gemuk mah...hahahha...