Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 17, 2010

Beli Lagi 1 Scarf

Assalamualaikum....

Semalam aku beli lg scarf nie...best lah pkai scarf nie...scarf nie aku beli melalui Ena...company dia jual bende alah nie...klau nk th lebih lanjut g lah blog Ena...kat dlm blog dia mcm² infomasi krg boleh tahu...

Aku dh setahun gunekan scarf nie...mmg berkesan...kurang kegatalan kulit kepala....dan lagi satu mengurangkan bau kepala...ingat lagi kalau mase sekolah dulu...bukak je tudung...mak ai...bau kepala...tok sah ckp...tp bile gune bende nie...xde bau sgt..

Ade byk lg barang Ena jual...korset 1 set...stokin...pastu elbow ape ntah nama dia...pakai kat siku...mmg tak menyesallah klau krg cube pakai tuk tampil anggung bergaya...chewahhh....mcm promoter plak aku nie...xpe tolong kawan punye pasal...


Beli lagi 1 buat tambahan...



Ade descriptionnye...bacelah erk...


Haaahhh nie geder (betul ke spelling aku)....adik aku order....





Free Signature Generator


3 comments:

YanDarwisy said...

Tul tu, Kiter skrg ni layan tudung sarung jer, senang nak bersiap. Janji mudah & cepat. Mcm tudung ada skrg nih...tak tau nak pilih

Zura said...

yup..tp kan yan tudung sarung tue pun kena jgak tgk suai ke x...

zh-ena said...

yg tu girdle la ra

thanks tolong promote kan
nnti aku belanja mkn yea