Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 6, 2010

Eksiden Moto

Assalamualaikum...

Pagi tadi masa nak ke opis tetiba jalan yang selalu aku gunakan jammed....dalam hati terus terdetik "excident nie"...sbb jalan tue mmg susah nak jammed kalau tak de pape jadi...mmg tepat tekaan aku...mmg ada excident kat simpang...

Yang pasti aku sampai kat kawasan kejadian tue ambulans pun baru je sampai...so tak sempatlah nak tengok apa, siapa yang excident...aku agak moto je sbb walaupun sesak masih boleh jalan lagi...lagi pun tiada kesan² kete pun....


Ambulans yang baru sampai...


Mungkin masa nie dorang tengah angkat mangsa masuk ke ambulans...



Free Signature Generator


10 comments:

..nOj.. said...

lorrr pepagi eksiden. siannye. harap2 org yg eksiden tu takde ape2 la kan

ardinihumaira said...

huhu... takut tengok eksiden sebab dni mabuk darah

Zura said...

tuelah nasib memasingkan...mintak2 xde papelah..

Lovely Bella said...

ermm.. ari sabtu lepas aku otw nak gi pavilion... sepanjang perjalanan pegi tuh... 3 kali aku tgk eksiden.. and mule2 aku tgk.. lori terbalik.. and time tuh org yg eksiden leh buat cal ngan tlinge berdarah2.. huhuhuh.. ngeri..

A N A K - A N A K K U said...

eeeeee takutkan, mase aku g keje tdpun ade satu xcident kat damai,tp aku rase xde y teruk @ cedera kecuali kereta jer kot...ialah tgh sesibukkan

|| NaFiRaa || said...

takut sangat berselisih ngan kawasan eksiden... lagi2 kalo nampak mangsa kemalangan..lagiiii takut~

Zura said...

ish ish..mesti phone dia berdarah2...eeee ngerinye

Zura said...

agak2nye dlm sehari bape eksidenlah yg jd kan....

Zura said...

pastue darah berlambak2 atas jalan...ngerinyeeee...klau yg hancur2 tue lg lah...

Zura said...

mabuk darah xpe jgn mabuk minum kan dini kan..hehe