Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, October 14, 2010

Hati Aku Sudah Dimiliki

Assalamualaikum.....

Kalau dulu....

Aku susah nak pandang dia dengan dua belah mata ini...pandang sekejap je terus toleh...dah toleh tue mmg tak ambik kesah dh...terus lupekan dia...mmg kalau balik rumah tak de nye dia dalam kepala otak nie...

Ibarat orang terpaksa je berkawan dengan dia...tapi hati kurang ikhlas...kejamkan aku...lepas terima dia sbg kawan aku sia² kan dia...tapi dia tak penah merajuk...tidak penah sekali kecil hati dengan aku...dia masih setia menunggu aku....

Kekadang aku bercakap jgak dalam hati...ape seronoknye berkawan dgn dia nie...ape yang aku boleh buat bile bersama dengan dia nie...sekadar bergambar, meluahkan seribu jenis perasaan, lepas tue berkenalan plak dengan kawan lain...

Tapi kini....

Dia macam berjaya menambat hati aku untuk terus berkawan ngan dia...dia berjaya buat aku terus mengadap dia sepanjang aku di opis....sampaikan kat umah pun bila nak online dialah yang aku cari dulu....

Semakin aku heppy plak bergambar, berkenalan dgn kawan dia...ish perasaan nie macam orang jatuh cinta plak...bila kelapangan mulalah aku mencurahkan isi hati aku kat dia...boleh di katakan setiap hari dia mendengar keluhan hati aku....

Lama kelamaan semakin berbunga plak hati aku kat dia...tapi mungkin ini bersifat sementara saje sbb aku nie jenis cepat bosan...alangkah baiknye kalau dia terus sabar dengan kerenah aku yang agak tak stabil nie...OHHH FACEBOOK....


Free Signature Generator

2 comments:

ardinihumaira said...

ler dni ingat pakwe tadi hiksss

Zura said...

FB xleh jd pakwe ke dini..hihihi..