Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 19, 2010

Selamat Bertunang Zura

Assalamualaikum...


Google bagi cincin nie


"Selamat bertunang zura"

"Terima kasih semua atas ucapan itu"

Hahahahaha...mahunye aku nak gelak berguling² ngan member² baik aku yang tahu status aku...nie sapa buat cerita nie...ada depa kata aku dah bertunang...haaaiiii..kalau dah namanye opis gosip² liar nie mulelah bertebaran...

Aku rase dulu aku ada jugak buat entry pasal aku di katakan sudah bertunang tapi aku maleh nak pegi siasat entry tue...ingatkan bila aku dah menafikan bende tak betul nie cita nie senyaplah...rupe²nye masih kedengaran lagi...

Erm...nak aku jawab cam artis jawab ke..."no komen"...haaah...paling tak pun aku akan jawab...."waahh kencangnye angin tue bertiup"...tapi dalam hati aku mengaminkan ape saje orang cakap pasal status aku...mulut tue kan satu doa....

Yang menariknya...ada orang memanggil aku "Puan Zura"...waaaahh...tapi aku tak melatah pun...malahan aku mengaminkannye...manalah tahu seru aku sampai tak lama lagi....jangan tak tahu....hanya orang terdekat saje tahu ape aku alami....


>>>Ingat nak pilih 20.07.2007 tapi dah terlepas...kehkeh...


Free Signature Generator

18 comments:

chugie said...

huhuh.. macam2 hal lak ye ra. xpe lah.. pelan2 kayuh ra.. ade jodoh, x kemana tu.. xyah ler nk cari date sesuai, baik cari calon suami yg sesuai ra!

A N A K - A N A K K U said...

z suruh ko kayuh per ra? ko basikalpun x tau bawak...hahahaha gurau jer..kekadang bgs gak gosip mcm nie, itu adalah doa mereka utk ko...mksdnye diorg care pasat ko...melepas sp y admire kat ko...hahahaha

♥CIK SHA♥ said...

hahaha..ade jugak orang suke sebar cerita bukan2 macam tu eh kak..lawak lak rase..hehe..

Lovely Bella said...

herm.. aku pun ade org panggel puan.. rase diriku macam dah tua banget jerk

Lana~Bulu said...

Apa pun semoga segalanya berjalan dgn lancar dan dipermudahkanNya..
InsyaAllah masanya akan tiba jua.

ardinihumaira said...

hiks... jadi puan... takpe2... nanti cakap siap2 dah ada 30 orang anak. kalo adayang percaya tu nescaya beliau ting tong ;p

lemonade said...

urghh! ingatkn akak dh btnang td. s

Zura said...

zie kalau aku kayuh pelan2 bile kalanye nk sampai...hehe

Zura said...

ntahlah zie tue mah...kang aku kayuh kapal terbang kang...hahaha...aku jaguh basikal tau..turun bukit siap lepas tangan tue lepas tue gedebuk tgh jalan...hahahha..kekdg mmg best pun gosip cm nie mah...ada sikit rencah dlm hidup aku tp xsuke lah kalau melampau sgt...:D

Zura said...

mulut manusia cik sha...klau kite suruh senyap pun belum tentu drg nk senyap...:D

Zura said...

ala...puan tue sekadar gelaran je bella..itu doa tue..hihihi..

Zura said...

aminnnn...semoga ckp2 LB doa yg salah satunye termakbul...

Zura said...

waaahh..itu tahap melampau tue dini...10 je cukuplah...hahahha..

Zura said...

alhamdulillah elis klau akak dh bertunang...blm smpai seru lg...xpe, nk lepaskan adik2 blogger dulu...hehe..

YanDarwisy said...

Selamat bertunang kamu.Semoga semuanya berjalan lancar & penuh rahmat..Amin. darah manis ha...

Zura said...

blm bertunanglah yan...darah blm jd manis lg..tawar lg nie...hehehe..coming soon kot bertunang..hehe

onniey84 said...

tunang tk pnting yg pnting kawin...heheh..lawak jer zura,,,

Zura said...

betul3x...tunang tue sekadar nk cop je..hehehe...