Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, October 21, 2010

Pagi Nie Aku Makan Laksam

Assalamualaikum....



Pagi nie terasa nak makan laksam akibat pengaruh rakan blogger iaitu Dini....dia telah pun buat entry pasal makanan nie then terus menarik aku untuk singgah membeli untuk makan pagi....dulu aku tak reti makan laksam nie...lepas dah cuba terus jatuh cinta...yum yum yum....



Free Signature Generator

8 comments:

..nOj.. said...

sedapnye laksam. dah lama gile rasenye tak mkn laksam ni. susah nk carik yg tul2 sedap

chugie said...

nampak cair lah kuah die ra..

aku jarang betul makan laksam.. maybe sebab x berapa gemar kot.

YanDarwisy said...

x pernah cuba..tapi teringin nak makan :P

Zura said...

mmg sedap noj...tp tmpat aku nie okeylah...siap ngan rase2 pedas..

Zura said...

cair ke..??tp sedap zie..aku memule nmpak pelik je tp lama2 suke plak..mak aku smpai fahamlah ngan aku punye kegemaran yg satu nie...

Zura said...

trylah yan...klau orang suke makanan berlemak mmg d suggest rase...

ardinihumaira said...

fav dni ni :D

Zura said...

fav akak jugak dini...selain coklat..:D