Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 22, 2010

The Grim Adventure of Billy & Mandy

Assalamualaikum...





Watar utama cite nie...



Watak tengkorak yang berloghat negeri sembilan...


Okey pepagi nie aku nak promote sikit cite kartun nie...kekadang layan kartun pun best jugak...pada sesiapa yang ada astro bolehlah dok tengok cite kartun satu nie...kartun nie dalam channel Cartoon Network....

Cite nie start pukul 10.00 p.m dari hari isnin hingga Jumaat (kalau tak salah aku)...ape yang menarik aku untuk tengok cite nie bile dialih bahasakan...dorang menggunakan loghat negeri sembilan...

Watak² cite nie pun mmg kelakar...terutama sekali watak tengkorak tue...dialah yang menggunakan loghat negeri...selain tue di selitkan dialog² dari cite P Ramlee...mmg kelakar...watak Mandy yang garang dan Billiy yang sengal...

>>>Kalau korang tak percaya trylah tengok..hahahahaha...



Free Signature Generator

2 comments:

::alwaniamalini:: said...

hahaha yeke..menarik gak tuh.. ada masa nnt tgk :)

ardinihumaira said...

suka kartun2 tu. beshhh:D