Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, September 8, 2010

International Burn A Koran Day On 11.09.2010

Assalamualaikum...


Sayangilah kitab panduan kita ini..


Baru saja kite menyambut hari penurunan Al-Quran yang suci pada 27 ogos lalu...seorang paderi dari Amerika nak buat hari pembakaran Al-Quran pada 11.09.2010....membara plak aku mendengar berita semalam...

International Burn A Koran Day akan di lakukan pada 11.09.2010 dari 6 a.m - 9 p.m sempena memperingati tragedi WTC di musnahkan....aku rasa kebiadapan dorang sudah melampau...program nie di dalangi oleh Paston Jones...

Eeeeeeeeeeeeeee....geram sungguh nie...tapi satu je persoalan...apa tindakan umat islam sedunia atas tindakan tersebut...lebih² lagi negara Arab yang di kata kan pro Amerika...klau tiada sebarang tindakan mmg laknatullah lah jadinye....

>>>Semakin hari aku tengok umat islam dan bangsa melayu di henyak² hak nya...adakah sudah nak akhir zaman...nauzubillah...



Free Signature Generator

6 comments:

ardinihumaira said...

memang tersentap dengan berita kat radio tadi masa ngah jahit baju.. sedih je.. apesal nak kaitkan dengan tragedi lampau yang bukan salah umat kita... uhuuu kejam ah dey ol

saya_arief said...

dowang memang benci sangat kat kite..

Unknown said...

Eeee geram kan dengan kafir2 ni.. benci!

Zura Tahir said...

mmg dorang nie...musuh allah musuh kite umat islam...

Zura Tahir said...

benci2 lama jd sayang...:)

Zura Tahir said...

kafir laknatullah...mmg benci sehh