Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, September 6, 2010

Kalau Sudah Rezeki

Assalamualaikum...

Alhamdulillah rezeki ari Jumaat telah membawa aku ke majlis buka pose adik ipar aku kat Bukit Bintang...aku telah di suruh menggantikan tempat mak aku yang tak dapat pergi sebab mak aku sakit kepala...

Ari Jumaat tue adik aku call tanye aku balik pkul bape sume...mmg dorang dh offer aku tuk join...mmg nak pegi tapi sebb kenangkan dia nak pegi cepat sbb nak elakkan jammed so aku terpaksalah ignorekan je...

Sudah rezeki tak ke mana kan...akhirnye dapat jugak aku pegi...ktoeg pegi 5 orang...aku, Izah, Ceah, Zana ngan Faiz (adik ipar aku)...bertolak pkul 5 sampai sana 10 minit lepas waktu berbuka...punyelah jammed...orang balik kg...



Alamak aku dh load gmbar jalan jammed...erm...cm ne plak tak ade nie...


Zana yang buat hal...tak dapat ape yang dia nak...

Dadih yang sedap...lagi ngetop....


Nikmatilah tahu sumbat...sebab popia aku dah ngap tak ingat punye sedap....


Limau yang masam sesgt...


Sate yang bolehlah...kuah tak pedaslah...


Sekian dari ktorg yang makan sate tak abis...air bandung soda...



Free Signature Generator

12 comments:

atty's said...

itulah kan ..org kata .kalo dah rezeki ..tak ke mana..

chugie said...

huhu.. makan free ko ye!

YanDarwisy said...

Rezeki bulan Ramadhan..alhamdulillah.
Berkongsi keberkatan.

A N A K - A N A K K U said...

hehehe sedap ra...tp tue jer ker ko mkn????

AngahSayang2314 said...

ooo makan free yeeeeee untung laaa

Zura said...

betul kak ty...klau bkn rezeki makanan kat mulut pun boleh terkeluar

Zura said...

ye zie...dpt mkn free...

Zura said...

alhamdulillah yan...rezeki bln berkat nie...

Zura said...

haaah..tu lah ruginye ko bwk aku...itu je aku makan sbb malu nk ambik lg...kahkahkahkahkha

Zura said...

terasngan untuk angah...jdlah diriku...kehkehkeh...gurau je...

|| NaFiRaa || said...

yum yum.. sedapnye sate.. raya nanti nak carik rumah ade sate lah..muehehe

Zura said...

umh ada sate..haah kedai sate..