Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, September 22, 2010

Sabar Menunggu

Assalamualaikum....

Dulu aku ada buat entry pasal kejutan aku nak bagi something pada seseorang...tapi sampai skrg nie aku belum lagi melunaskan hutang aku yang satu nie...semalam pegilah mencari hadiah untuk si penerima...

Tapi aku tengah tunggu lagi satu hadiah...so insyaAllah kesemua barang yang si bertuah dapat 3 pcs...klau dah siap sumenye akan aku pos kan dengan kadar segera...alahai bilalah mber aku nak siapkan hadiah nie.... :(

>>>Cepatlah siapkan wahai member aku...aku dah malas nak hold lama² nie...



Free Signature Generator

4 comments:

AngahSayang2314 said...

ye la angah baru perasan... hehehe

|| NaFiRaa || said...

siapa lah yang bertuah itu agaknye kan~ ai pon tumpang nebes jugak nih..muehehehe

chugie said...

sape penerima tu gaknye yek!

ardinihumaira said...

wah... bertuahnya yang akan dapat tu.. hadiah apa eyh.. hehe kepochi nak tahu ;p