Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 21, 2010

Naik Angin Betul Aku

Assalamualaikum...

Semalam aku pegi kedai nak beli barang...sampai je terus lah tanye cashier tue barang yang aku cari tue...cashier tue menunjuk tapi tak memandang pun...mungkin terlalu bizi sangat kot...it's okeylah..aku pun pegilah tempat yang di beri tahu tue..

Lepas tue aku letak barang tue kat kaunter tue tapi masih lagi nak cari barang lain...sekali cashier tue dok bebel² suruh aku cepat beli barang sbb dia nak kira...memula tue aku malas nak ambik pusing...tapi bila semakin ligat bunyinye...

"Ko tak boleh sabar ke...nantilah aku ambik barang aku lagi"

Terus aku tengking cashier tue...terus slow cashier tue tapi mulut still membebel lagi...geram jeeeeee....dalam pukul bape ntah aku tak pasti aku terjaga sebab anak buah aku menangis...mimpi daaaa..



Free Signature Generator

14 comments:

ardinihumaira said...

haha.. mimpi ghopanya.. baru dni nak tumpang marah kat cashier tu ;p

chugie said...

ceh mimpi rupenye.. hampeh ko ra!

Lana~Bulu said...

ye ye je teman baca..pasai setahu teman kome ni seorang yg smart..tak de nak menjerit2 lagu tu..haaa
aku dah terkeneeee...kata pak dalang..(upin dan ipin)

norhaizan said...

hahaha..lawak la kak zura, mimpi rupanya..ingtkan bebetul tadi..

YanDarwisy said...

Hok olo...mimpi ngupernye.

Zura said...

hehe..dah xyah marah2 cume mimpi je dini...

Zura said...

sapa suruh ko baca zie...kehkehkehkeh...

saje suspen..

Zura said...

dah terkenaaa..hehehe..:)

Zura said...

tp klau betul2 haizan...pergghhh meletup kedai tue...kahkahkahakahkha

AngahSayang2314 said...

hahaha buat suspen jer la zura nie

|| NaFiRaa || said...

hahahaha.. mimpi jek rupenye!!! rasanye cik zura nih hanya marah dalam mimpi jek kan.. bagus betol~

Zura said...

ye yan..mimpi aje..:)

Zura said...

hhe..suspen ke...

Zura said...

erm..jd pentafsir mimpi rupenye nafira nie...