Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 28, 2010

Bingun

Assalamualaikum...

Lately nie rase macam hampeh je perasaan untuk melakukan ape pun aktiviti....istilah beraya sakan pun dah lenyap dalam kamus hidup aku...kesihatan yang tidak mengizinkan sepanjang bulan syawal nie menambahkan lagi moody aku...

Seolah² ape yang aku lakukan serba tak kena...langkah ke kiri salah, ke kanan salah, ke depan salah, ke belakang lagilah salah...kalau duduk diam lagilah salah...nak di biarkan takut diri terjerat dengan langkah sendiri...

Kalau di ikutkan takut terjerat jugak....bingung aku jadinya...lately nie jgak aku rasa bosan untuk berblogging....apatah lagi nak menjenguk umah kengkawan...bila segala²nya mula terungkai...rase bersalah menerpa dalam diri....

Perasaan bila segala impian tidak tercapai...terjumpa semula dengan kenangan lalu...aku ingatkan diri sudah semakin tabah untuk menghadapinye...rupa²nya aku tewas...rase mahu saje undur diri tapi hati susah melepaskan...

>>> :(...susahkan untuk kite berlagak macho...hehehe


Free Signature Generator

8 comments:

NahDaTuLIzaH said...

Biase la tu..sebagai manusia normal memang kite ade pasang surutnye. Cuma kuatkan semangat bile tibe time surut dan mintak pertolongan dari Allah kalau kite tak mampu menghadapi time surut. Insya Allah sumenye akan ok.
Whatever it is, aku caya semangat blogging mesti ade lagik... :)

ardinihumaira said...

;) semoga akak lebih tabah menghadapinya, amin...

p/s: jum kita machokan diri kak

YanDarwisy said...

Lor..awatnya. Cool & releks k. Insyallah...hati akan tenang.

Zura said...

ade tue mmg ade izah tp masa yg tentukan...adooooiii

Zura said...

jom dini kite machokan diri...hehe

Zura said...

aminnn...semoga seperti sedia kala yan..

A N A K - A N A K K U said...

dalam dingin subuh, hatiku terusik, bahagian 4.hahahaha

Zura said...

hehe...akan menyusul...