Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 21, 2010

Ragam Hari Raya

Assalamualaikum...

Ragam anak² buah aku ngan adik aku di hari raya...aku mmg suke tengok budak² kecik pakai baju kurung n baju melayu...nampak cuteeeeeee sangat...nak nye kalau dia pakai pampers...jalan pulak terkedek² macam itik...nampak comel jeeee...



Abang Muqri segak berbaju melayu....





Alahai...kejap² nak sayang adik Raudah...


Raudah kena pangku ngan Ucu Yah dia...



Free Signature Generator

11 comments:

~AmyLiana8886~ said...

bestnyer ramai bebudak.huhu

~aSHa~ said...

kanak2 la penghibur di pagi raya kan..kalo rumah takde kanak2..mcm sunyi dan sepi je kan...tambah seronok bila dah ada ramai dan semua balik...

chugie said...

heheh..memang cantik je bila tengok budak2 kecik berbaju kurung kan ra.. aku pn suke tengok! cute!

|| NaFiRaa || said...

haah kan~ budak2 tecik kalo pakai baju melayu atau baju kurung nampak cute sgt!!!

ardinihumaira said...

ololooo.. babay kecit tinonet.. geram dni nak tengok tangan dia :D

Zura said...

mmg best amy...gamat suasana rumah..

Zura said...

yup betul asha...kanak2 penyeri keluarga..

Zura said...

tuelah kan zie...geram je tgk...

Zura said...

nak plak badan dia chubby nafira...alahai geram je tgk..ggggrrrrr

Zura said...

tangan akak ke dini..hehe

YanDarwisy said...

biaselah...org baru kene buat sesi perkenalan dulu yer x?