Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, September 1, 2010

Anak Buah Aku Bertambah Lagi

Assalamualaikum...

Alhamdulillah segalanye berjalan lancar dan kedua²nye selamat...kakak aku telah selamat di bedah kejap tadi...dapat baby girl...sepasang dah anak dia... :) ...anak buah aku sudah bertambah...kopak poket aku raya nie...hehehe...

Ini anak buah aku yang ke-7...kakak aku nie ada darah tinggi...so kedua² anak dia kena operate...mcm manalah rupenye erk...serun plak bile membayangkan...mcm mana pun alhamdulillah sume nye selamat...



Inilah kakak aku yang ranggi...hehehe...dia nie brutal sikit...


Abang Muqri dah dapat adik...adik ppuan lagi...jgn suke buli adik tau Muqri...


Anak buah aku yang sorang nie pun tgh tunggu adik jugak...di jangka bulan 3 tahun depan adik aku Izah akan melahirkan adik pada budak kecik nie...harap² sumenye selamat...aminnnnnn...



Free Signature Generator

12 comments:

A N A K - A N A K K U said...

tahniah ra...baru 7 org ker anak buah ko?hehehehe aku dah 7 org gak x campur anak aku 2 org tue

|| NaFiRaa || said...

tahniah~ bertambah lah bajet duit raya tahun nih..muehehe... setahun sekali bagi duit raya~

Arief Arf said...

yay!
congratulations!
tambah la lagi!
hahaha

AngahSayang2314 said...

tahniah zura bertambah kaum adam & hawa

kesehaRian Ra-Kun said...

wah, ramai dong ya ;)

saya_arief said...

anak buah ramai baru meriah..
;p

Zura said...

ye lah..7 org baru...aku kan suke nombor 7..hehehe..

Zura said...

tuelah nafira..bertambah duit rayaku...

Zura said...

tq arief..selagi bernyawa akan bertambah...hehe

Zura said...

alhamdulillah angah...

Zura said...

iye rian..meriah sungguh raya nie...

Zura said...

meriah tambah pening kepala ngan perangai memasing arief tp enjoy..