Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, September 8, 2010

Bila Sebut Nama Dia Teringat Adik²ku

Assalamualaikum....

Bila tengah berblogging tengok je blog orang nie teringat kat adik²...bila kat umah sebut je nama adik² teringat plak kat blogger nie...dalam banyak² member aku di alam blogging nie ada beberapa insan yang punye nama sama ngan adik² aku...

Adik beradik perempuan aku ada 8 orang termasuk aku...jadi mcm² nama lah untuk panggilan ktorang....bila sebut je nama nie teringatlah orang nie...



Ayu - ?

Zura (akulah)- Zura Hassan

Izah - Cik Izah


Ain - Ain

Siha - ?

Anor - ?

Wiyah - ?



>>>Ada sesapa nak jadi kawan aku yang sama nama ngan adik beradik aku...hehe...tapi tak semestinya yang lain aku lupakan...



Free Signature Generator

6 comments:

ardinihumaira said...

hehe... dni tak ada yang sama tapi dni tetap kawan kan kan :D

AngahSayang2314 said...

sama tapi tak serupa leh??

Zura said...

of coz lah...itu sekadar nama je...heheh

NahDaTuLIzaH said...

hehehe..aku adik ko yang sebaya dengan ko...huhuhu

Zura said...

sama tapi xserupa...kalau nama pun sama rupe pun sama cm ne tue angah...

Zura said...

hahaha...mcm mana tue izah..tunggang langgang carta famili aku...kehkehkeh..